Monday, December 27, 2010

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh....

Dear the one and only Ahmad Faidhi@’abang’ i have.........


Aku bersyukur kehadrat-Mu YA ALLAH kerana mempermudahkan urusan 'abang'ku ini di dunia. Moga dipanjangkan ke akhirat insyaAllah.

Aku bersyukur kepada-Mu YA RAHMAN kerana memberikanku seorang 'abang' yang terbaik. Tiada galang gantinya.Tiada yang kedua.

Aku bersyukur pada-Mu YA RAHIM kerana dengan kasih-Mu aku mendapat role-model terbaik. Di saat aku benar-benar memerlukannya.


Rasanya....


Rasanya seperti baru KELMARIN kita dilanggar di simpang Kedai Gi, sama-sama terpelanting, sama-sama menahan kesakitan, tapi sayangnya ‘abang’ kat ma, takut bimbang, sama-sama kita senyapkan...

Rasanya seperti baru SEMALAM aku mengejar bayang-bayangmu, pencapaian ‘abang’ dalam UPSR,PMR,SPM, kujadikan impianku, dengan izin Allah menjadi pencapaianku jua....

Rasanya seperti SEKARANG ini ‘abang’ berada bersamaku, teguranmu, nasihatmu, budi pekertimu, sikapmu, adalah teman setia menjadi panduan hidupku........

ESOK akan membuka lebaran baru untuk ‘abang’ dan zaujahmu....Langkahmu seakan terlalu laju buatku, seakan sukar untukku jejaki, seakan sukar untukku ikuti, namun akan ku cuba akhirnya.... :)

Buat the one and only 'akak ipar' i have......


Maafkanku....


Maafkanku kerna tidak berada bersama dikesempatan ini. InsyaAllah, dengan izinnya nanti akan kita ditemukan. Di tangan-Nya sahaja letaknya jodoh pertemuan.

Maafkanku kerna yang ku tahu hanya FARIN MASRA namamu. Sesungguhnya banyak yang tidak kuketahui mengenaimu. InsyaAllah, jika berkesempatan ingin ku tahu lebih dari itu.Di tangan-Nya sahaja letaknya ajal mautku.


Doaku......


Doaku agar cinta dan kasih antara kalian terus mekar pada sebuah rumah tangga yang dibina atas rasa kehambaan. Hamba yang sering memikirkan tugasanya di dunia ini. Sebagai abid. Sebagai pemimpin kepada yang lainnya.

Doaku semoga Allah terus mengurniakan kepada kalian kesejahteraan dan kebahagiaan hidup, dengan siraman barakah dari Allah, Tuhan yang kerana-Nya, kalian dipertemukan.

Doaku moga kalian menikmati cinta yang suci dalam sebuah pernikahan. Selamat bercinta hingga ke syurga! Ameen.....

Sincerely,

AHMAD FAKHRI MOHD. ZAINI :)

25/12/2010

2 comments:

  1. Wassalam,

    Masya-ALLAH, a very touching letter indeed. Thanks a lot my dear brother for your remembrance. I love you. May ALLAH bless you.

    Good luck in your dakwah & study. I'm always praying for you.

    ReplyDelete